Saturday, June 25, 2011

T.G.I. Friday's

Was craving for the grilled lamb for quite some time ever since celebrated one of my colleague birthday at TGI Friday's too. And from that very day, I just love having T.G.I Friday's Grilled Lamb!!!

Been days, been weeks, been more than a month that Ken wanted to bring me go to TGI Friday's. But I kept refusing to go as it's quite dearly and I dont wish to eat it with him cause I know he will pay for the meal and must be over RM80. But on another half of my body, I really really wanna go.

Ugh~

Hey Devil, can you please not stick near me? You making me so sick of not eating grilled lamb, ya know???

Somehow, just yesterday Ken called me and asked me not to drive to work. He wanna drive me to work and pick me up after work and bring me go for a date to have a nice dinner at Fridays.

Wheeeettt ^^ That was a glow over my heart that says , well, I'm not gonna reject you this time man! =p

And yes, he fetched me to work, picked me up from work and off we go for have our dinner.


TGI Friday's! Damn..I just love meats...meats and meats XD


There's every theme for only 6 tables.
This Rockstar theme was guided from one of the waiter.

As I sat down, I just know what I'm going to ordered.
I've fully prepared myself to open up my appetite neh.


Drinks; Ken ordered Hark Kau. As for me, Ice water please :)
Since is HH (Happy Hour), it just cost RM20.50 per glass


My meal, Grilled Lamb - RM30.90
(Am surprisingly sad today, cause the lamb that was served was quite small and full with bones!)


Ken's meal, Sirloin Steak - RM44.90
(Apparently, this was not bad..quite big too)

But

.

.

.

Comes to the bill


Costed that much.

I don't have money to treat Ken that. I already very very PK T.T
Hope he dont take advantage on me by asking me to treat him other things which cost more expensive than this meal. I surely cari lubang to go inside and hide deh.


Tada...there he is! Reading Lifetsyle.

Oh! Btw, I choosed to have meal at Menara Hup Seng, KL here.
Well, the overall outlet designed quite well compare to 1Utama or...
That's just my opinion, okay.


See, there's surfboard


A waiting couch for you to be patient and magazine was well prepared for you.


if you have more than 5 people with you together, this is where you gonna seat at.


If couple or just friends, you can choose here


And Yes! Polaroid make my eyes goes shining sialz :)


And there's robot too..


If you have 3-4 friends, you can seat over here


And , Marilyn Monroe was pretty at the entrance too. Damn seducing la wei~


If you are damn heavy smoker, there's place for you


And YES, I just love this postersssssss wall~

So, me and Ken do slight stuff


He's playing the guitar


and I'm riding the "YING" motorbike. Hehehehe


And so, here's the entrance.

When going back to the carpark basement, we stopped awhile~


That the huge mirror was quite pretty. Backlit somemore.


And Yup, we stopped by actually to take photo. Lolx.

Thanks Ken for the Dinner ^^

And, not to miss this special part.

I would like to thanks William for doing this for me and Ken.


Lover Eggs. Dah. Cute de neh!!!!

Anyway, if you would like to know more about T.G.I.Friday's, you can you like their Facebook or visit their website for more details.

Opening Hour:
Monday - Sunday: 11.00am - 11.00pm

Location:
T.G.I. Friday's Menara Hup Seng
Lot G-01 & G-01A, Ground Floor
Menara Hap Seng
No. 83, Jalan P. Ramlee
50250 Kuala Lumpur
(T) +603 - 2078 7761

3 comments:

Richard Ling said...

i never go there before.

there's one near my place. never bother to enter. lol.

Lindy said...

I went to one befoere at KL the curve, I prefer Chili's food! haha :)

Xter said...

Richard, Where's urs? Try one day with ur friend or ur sweetheart, but don't order wrongly, cause not every thing is nice yea.

Lindy. Ooo..Chili's is nice too, they served big portion also :D